لباس ورزشی

ساخت وبلاگ

مبل یکی از آسیب پذیرترین لوازم منزل و محیط کار محسوب میشود زیرا وزن زیادی که به آن وارد میشود و همچنین استفاده های غیر اصولی باعث میشود تا به یکباره و یا به مرور آسیب هایی به آن وارد شود. برخی از افراد با مشاهده فرسودگی و همچنین آسیب وارد آمده به مبل اقدام به تعویض آن میکنند که البته تعویض مبل نیاز به بودجه زیادی نیز دارد. بهترین راهکار برای افرادی که تمایل ندارند تا هزینه زیادی را بابت تعویض مبل بپردازند تعمیرات مبل میباشد.

 تهران به عنوان یکی از کلان شهرهایی که جمعیت زیادی را در خود جای داده است توانسته رتبه یک تعمیرات مبل را به خود اختصاص دهد و این خدمات را در تمام مناطق مانند غرب ارائه می دهد تعمیرات مبل در غرب تهران توسط کارگاه ها و شرکت هایی انجام میشود که مجوز فعالیت در این زمینه را دریافت کرده اند و همچنین تجهیزات و پرسنل مختص این حرفه را نیز در اختیار دارند. کارگاه های زیادی نیز در زمینه تعمیرات مبل در غرب تهران پدید آمده اند که هر یک تجهیزات و همچنین افراد مسلط به تعمیرات انواع مبل را در اختیار دارند. سوالی که برای بسیاری از ساکنین تهران بوجود می آید این است که  کدام کارگاه تعمیرات مبل در غرب تهران قابل اطمینان تر میباشد؟

یک کارگاه تعمیرات مبل در غرب تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک کارگاه تعمیرات مبل در غرب تهران باید ابتدا از تجهیزات و ابزارآلات مناسب این کار برخوردار باشد. انواع مبل وجود دارد که هر یک به متریال و همچنین ابزارآلات خاصی برای تعمیر نیاز دارد.کارگاه تعمیرات مبل در غرب تهران باید پرسنل با تجربه ای را در اختیار داشته باشد زیرا افرادی که مهارت و تجربه چندانی در این زمینه ندارند نمیتوانند تعمیرات اصولی و با کیفیت را انجام دهند. کارگاه تعمیرات مبل در غرب تهران باید متریال هایی را برای تعمیر به کار ببرد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و بتوانند تا چندین سال عمر کنند. متریال های بی کیفیت نمیتوانند عمر زیادی داشته باشند و در مدت کوتاهی مجددا نیاز به تعمیر و تعویض پیدا میکنند شرکت مبلچی از جمله مراکزی می باشد که تمامی این خصوصیات را دارا است .

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 267 تاريخ : 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:0

مبل یکی از آسیب پذیرترین لوازم منزل و محیط کار محسوب میشود زیرا وزن زیادی که به آن وارد میشود و همچنین استفاده های غیر اصولی باعث میشود تا به یکباره و یا به مرور آسیب هایی به آن وارد شود. برخی از افراد با مشاهده فرسودگی و همچنین آسیب وارد آمده به مبل اقدام به تعویض آن میکنند که البته تعویض مبل نیاز به بودجه زیادی نیز دارد. بهترین راهکار برای افرادی که تمایل ندارند تا هزینه زیادی را بابت تعویض مبل بپردازند تعمیرات مبل میباشد.

 تهران به عنوان یکی از کلان شهرهایی که جمعیت زیادی را در خود جای داده است توانسته رتبه یک تعمیرات مبل را به خود اختصاص دهد. تعمیرات مبل در تهران توسط کارگاه ها و شرکت هایی انجام میشود که مجوز فعالیت در این زمینه را دریافت کرده اند و همچنین تجهیزات و پرسنل مختص این حرفه را نیز در اختیار دارند. کارگاه های زیادی نیز در زمینه تعمیرات مبل در تهران پدید آمده اند که هر یک تجهیزات و همچنین افراد مسلط به تعمیرات انواع مبل را در اختیار دارند. سوالی که برای بسیاری از ساکنین تهران بوجود می آید این است که  کدام کارگاه تعمیرات مبل در تهران قابل اطمینان تر میباشد؟

یک کارگاه تعمیرات مبل در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک کارگاه تعمیرات مبل در تهران باید ابتدا از تجهیزات و ابزارآلات مناسب این کار برخوردار باشد. انواع مبل وجود دارد که هر یک به متریال و همچنین ابزارآلات خاصی برای تعمیر نیاز دارد.کارگاه تعمیرات مبل در تهران باید پرسنل با تجربه ای را در اختیار داشته باشد زیرا افرادی که مهارت و تجربه چندانی در این زمینه ندارند نمیتوانند تعمیرات اصولی و با کیفیت را انجام دهند. کارگاه تعمیرات مبل در تهران باید متریال هایی را برای تعمیر به کار ببرد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و بتوانند تا چندین سال عمر کنند. متریال های بی کیفیت نمیتوانند عمر زیادی داشته باشند و در مدت کوتاهی مجددا نیاز به تعمیر و تعویض پیدا میکنند شرکت مبلچی از جمله مراکزی می باشد که تمامی این خصوصیات را دارا است .

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 287 تاريخ : 17 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:57

پس زمینه یا فون عکاسی پرتابل  یک پرده است که به عنوان پشت و یا کاغذ دیواری در عکاسی استفاده می شود و می تواند پارچه، کاغذ و وینیل (پلاستیک) باشد. استفاده از فون عکاسی در موقعیت های مختلف متفاوت است و در استودیوها در فرم ثابت با پوشش های مختلف استفاده می شود و به صورت دستی در خارج از استودیو استفاده می شود. امروزه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از ویدئوهای اختصاصی، انواع فون عکاسی پرتابل  الکترونیکی نیز به بازار عرضه می شود که تعداد آنها با عکاسان به سطح بی نظیری می رسد. اما قیمت این نوع فون عکاسی پرتابل  نسبتا بالا تر است و یک عکاس آماتور به آنها نیازی ندارد و در استودیوهای بزرگ و با تکنولوژی بالا به این نوع فون عکاسی پرتابل  نیاز دارند.

شرایط استفاده از فون عکاسی پرتابل  در عکسبرداری

چشمه عکس را انتخاب کنید، اما می توان آن را به یک کار آسان تبدیل کرد. هنگامی که شروع به گرفتن تصاویر می کنید، اطمینان حاصل کنید که فون عکاسی پرتابل  انتخاب شده با موضوع مطابقت داشته باشد و نتیجه عکس با کیفیت خوب با روشنایی صحیح باشد.

قبل از تصویربرداری سطح تصویر را بررسی کنید و گرد و غبار یا چیزهایی را که به آن متصل شده است، حذف کنید.

اگر از فون عکاسی پرتابل  برای گرفتن حواس های شخص مورد نظر برای عکسبرداری استفاده می کنید، موقعیت مکانی را تغییر دهید.

زاویه های عکاسی خود را برای تمرکز روی موضوع تغییر دهید.

هنگامی که شما این قوانین را دنبال می کنید، عکس برداری شما با بهترین کیفیت انجام می شود، اما تعداد زیادی از عکاسان به چهره های عکاسی خود توجه نمی کنند، که پس از چاپ عکس، آنها را از بین می برد.

شکی نیست که بسیاری از عوامل تأثیر قابل توجهی بر ایجاد تصویر دلخواه هنگام عکسبرداری با یک عکاس دارند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • موضوع عکاسی
  • روشنایی

ترکیب هر یک از موارد فوق با فون عکاسی پرتابل  که انتخاب کرده اید کیفیت تصاویر را بهتر می کند. حتی در برخی موارد، شما باید از یک فرآیند آزمایش و خطا استفاده کنید تا بتوانید فون عکاسی پرتابل  مورد نظر را انتخاب کنید.

انواع فون عکاسی پرتابل

سه راه برای راه اندازی و نصب فون عکاسی پرتابل  وجود دارد

1. بریل زنجیری

 2. بریل برقی

 3. سه پایه پرتابل فون

بریل یک دستگاه است که به طور دائم بر روی دوربین های دیواری یا دیواری نصب شده است و می تواند به حداکثر 6 صفحه تغییر کند و در بازار به صورت الکترونیکی و دستی در بازار موجود است. تفاوت عمده بین بریل برقی و بریل دستی نوع کشنده آنها  است.

سه پایه پرتابل فون شامل یک گل میخ استودیوی دوگانه استودیویی و یک میله ی نگهدارنده (پل) با حداکثر عرض 3 متر است که دو سه پایه را متصل می کند که می تواند به تنها یک رنگ فون عکاسی پرتابل   متصل شود. .

برای حفظ فون عکاسی پرتابل  فنری مانند رفلکتور، باید از پایه نگهدارنده استفاده شود.

نمونه های مختلف فون عکاسی پرتابل  را می توانید در فروشگاه سیما گستران نوین مشاهده نموده و برحسب نیاز مناسب ترین فون عکاسی پرتابل  را خریداری نمایید.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 270 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:27

همیشه این بگ گراند عکس است که میتواند عکس را  تا حد زیادی زیبا و جذاب کند. در آتلیه های عکاسی نیز برای اینکه بتوانند عکس زیبایی خلق کنند از تجهیزات مخصوصی به نام فون استفاده میشود. فون عکاسی در واقع یک بگ گراند است که با قرار گرفتن در پشت سوژه باعث میشود تا جذابیت آن چندین برابر شده و همچنین نیازی به درج بک گراند به صورت کامپیوتری وجود نداشته باشد. از بهترین نوع فوم که در عکاسی های تبلیغاتی و مدلینگ کاربرد دارد فون مخمل عکاسی است. فون مخمل عکاسی به خوبی از نامش نیز پیداست که از پارچه مخملی ساخته شده است و همین موضوع از دلایل جذابیت آن میباشد. فون مخمل عکاسی بسیار یک دست و یکنواخت میباشد که از مزیت های آن محسوب میشود و همین یکنواخت بودن میتواند جلوه ظاهری بسیار زیبایی را ایجاد کند.

انواع فون مخمل عکاسی

انواع فون مخمل عکاسی در بازار و فروشگاه ها برای عرضه وجود دارد که هر یک از جذابیت ظاهری بسیار زیادی برخوردار هستند. انواع فون مخمل عکاسی در رنگ های مختلفی عرضه میشوند که این رنگ ها نسبت به نظر عکاس برای تصویربرداری از سوژه های گوناگون استفاده میشوند.

انواع فون عکاسی از لحاظ طرح و مدل نیز متفاوت هستند. شاید از لحاظ رنگ با یکدیگر مشابه باشند اما طرح های زیادی برای فون مخمل عکاسی وجود دارد که نسبت به سوژه میتوان آنرا تغییر داد.

سایزبندی های انواع فون مخمل عکاسی نیز متفاوت است و سایز بندی های زیادی برای آنها در نظر گرفته شده است. سایز فون مخمل عکاسی به صورت استاندارد ۳*۲ و ۵*۳ است.

فون مخمل عکاسی ارزان

فون مخمل عکاسی هر چقدر قیمت بالایی نیز داشته باشد اما یک عکاس باید مدل های مختلف آنرا در اختیار داشته باشد تا بتواند در زمان مناسب از آنها برای ثبت تصاویر استفاده نماید.  بیشتر عکاسان به دنبال فون مخمل عکاسی ارزان به دلیل قیمت آن که کمی بالاتر از سایر فون ها میباشد هستند. فون مخمل عکاسی ارزان را هرفروشگاهی موجود ندارد و قیمت های در نظر گرفته شده نیز آنچنان پایین نیست. فون مخمل عکاسی ارزان را از شرکت سیما گستران نوین بخواهید. شرکت سیما گستران نوین عرضه فون مخمل عکاسی ارزان را بدین منظور در نظر گرفته تا علاقمندان به عکاسی بتوانند با پرداخت هزینه کمی مدل های مختلفی از آنرا تهیه کرده و استفاده کنند.

فروش فون مخمل عکاسی

فروش فون مخمل عکاسی بصورت اینترنتی یکی از روش هایی است که امکان خرید را تا حد زیادی آسان کرده است. فروش فون مخمل عکاسی در مدل ها و با ابعاد مختلف در شرکت سیما گستران نوین انجام میشود و میتوان بدون آنکه نیازی به حضور فروشگاه یا شرکت باشد خرید خود را انجام داد. در فروش فون مخمل عکاسی به صورت اینترنتی قیمت ها نسبت به فروشگاه های عرضه حضوری بسیار مناسب تر هستند. فروشگاه سیما گستران نوین توانسته با شناسایی بهترین فون های عکاسی و تجهیزات عکاسی و تصویر برداری  و همچنین عرضه آنها به بازار نیاز متقاضیان زیادی از سراسر کشور را پاسخ دهد. 

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 244 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:03

خیمه عکاسی ال ای دی همانطور که از نامش به خوبی پیداست یک خیمه در اشکال گوناگون میباشد که اجسام بعد از قرار گرفتن در داخل آن مورد عکسبرداری قرار میگیرند. از یک بدنه شفاف که قابلیت عبور نور را دارد برخوردار است و نور با عبور ار این بدنه میتواند افکت نوری بسیار خوبی را بر روی سوژه ایجاد کند. به خیمه عکاسی ال ای دی به دلیل بدنه شفافی که دارد لایت باکس نیز گفته میشود. امروزه فروشگاه های اینترنتی نیز برای عکسبرداری از محصولات خود از خیمه عکاسی ال ای دی استفاده میکنند و به یک استاندارد برای عکسبرداری از محصولات فروشگاه های آنلاین بدل شده است. اما چه دلیلی دارد تا فروشگاه های اینترنتی از خیمه عکاسی ال ای دی برای عکسبرداری از محصولات خود استفاده کنند؟ استفاده از خیمه عکاسی ال ای دی بی دلیل نیست و یک ویژگی بسیار مهم را ایجاد میکند. عکسبرداری با خیمه عکاسی ال ای دی این مزیت را بوجود می آورد که سایه ها از بین بروند و تصویری بدون سایه که مناسب برای عکسبرداری تبلیغاتی است ثبت شود. 

راهنمای خرید خیمه عکاسی ال ای دی

خیمه عکاسی ال ای دی را از کجا میتوان تهیه کرد؟ برای خرید خیمه عکاسی ال ای دی باید به فروشگاه هایی که انواع تجهیزات عکاسی را عرضه میکنند مراجعه کنید.  خیمه عکاسی ال ای دی در انواع مختلفی تولید میشود که برخی از آنها بزرگ و برخی دیگر کوچک هستند و از پارچه و فنرهای متفاوتی نیز در ساخت آنها بهره گرفته میشود. برای خرید خیمه عکاسی ال ای دی بهتر است تا در یک فروشگاه مقایسه ای را بین چندین خیمه انجام داده تا بتوانید نسبت به شرایط خود و محصولی که قرار است از آن عکسبرداری شود بهترین نوع خیمه را تهیه کنید. خرید خیمه عکاسی ال ای دی به صورت آنلاین و یا همان اینترنتی بهترین گزینه خواهد بود زیرا مقایسه انواع خیمه در فروشگاه اینترنتی بسیار راحت تر میباشد. برای خرید خیمه عکاسی ال ای دی اگر بصورت حرفه ای در زمینه عکاسی مشغول هستید بهتر است تا به جای آنکه تنها یک مدل خیمه را تهیه کنید چندیل نوع مختلف از آنرا تهیه کرده تا در موقعیت های مختلف از سوژه عکسبرداری کنید.  در خرید خیمه عکاسی ال ای دی به کیفیت پارچه و همچنین اجزا مختلفی که برای ساخت خیمه به کار رفته است توجه داشته باشید زیرا این دسته از تجهیزات عکاسی بسیار ظریف هستند و ممکن است بر اثر جابجایی های زیاد به مرور از بین بروند که اگر قصد ندارید تا خیمه را در مدت زمان کوتاهی تعویض نمایید باید به دنبال خیمه های با کیفیت باشید. در کل اگر بتوانید خرید خیمه عکاسی ال ای دی را با دریافت مشاوره آن هم از مراکز معتبر انجام دهید میتوانید مناسبترین نوع خیمه را تهیه کنید.

در حال حاضر یکی از تخصصی ترین و معتبرترین مراکز برای خرید خیمه عکاسی ال ای دی و سایر تجهیزات عکاسی فروشگاه سیما گستران نوین میباشد. شرکت سیما گستران نوین با سابقه چندین ساله در زمینه فروش تجهیزات عکاسی به یکی از شرکت های معتبر و تخصصی در این زمینه بدل شده است و همچنین برای جلب رضایت مشتری قیمت های محصولات خود را بسیار مناسب در نظر گرفته است تا علاقمندان به عکاسی بتوانند خرید مقرون به صرفه ای را از این شرکت تجربه کنند.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 285 تاريخ : 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:2

در آتلیه های عکاسی تجهیزات زیادی استفاده میشود که برای عکسبرداری از افراد و یا سوژه های مختلف کاربرد دارند. یکی از تجهیزات ضروری در آتلیه های عکاسی سه پایه پرتابل فون است که توسط آن عکاس میتواند بک گراند پشت سر سوژه را در عرض مدت کوتاهی تعویض کند.  سه پایه پرتابل فون وسیله ای بسیار کار آمد و سبک است که به راحتی میتوان آنرا از مکانی به مکان دیگر حمل نمود و کیفیت بالایی نیز در قبال وزن سبک خود دارد. سه پایه پرتابل فون همانطور که به خوبی از نامش نیز پیداست قابل حمل است و تنها یک نفر کافی است تا بتواند آنرا حمل کرده و در مکان مناسبی قرار دهد. سه پایه پرتابل فون را در بسیاری از مدل ها با یک کیف خریداری خواهید کرد که این کیف برای جابجایی آن در نظر گرفته شده است. بواسطه این کیف میتوان از سه پایه پرتابل فون در مکان های مختلفی استفاده نمود و هیچ محدودیتی از لحاظ جابجایی وجود نخواهد داشت. یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان سه پایه پرتابل فون با آن مواجه هستند کیفیت و دوام آن میباشد. کیفیت و دوام سه پایه پرتابل فون بستگی به متریالی دارد که در ساخت بدنه و اتصالات به کار رفته است. هر چه این متریال ها و اتصالات با کیفیت تر باشند در نتیجه دوام و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

مزیت های سه پایه پرتابل فون

در گذشته برای تعویض تصویر بک گراند سوژه باید به صورت دستی عمل میشد که این کار بسیار وقت گیر نیز بود که با پیدایش سه پایه پرتابل فون عکاسان دیگر نیازی به این کار بصورت دستی نیست و به راحتی میتوانند تصویر پس زمینه را در مدت زمان کوتاهی عوض کنند.

از مزیت های سه پایه پرتابل فون در این است که فضای بسیار کمتری را اشغال میکند و در گوشه ای از آتلیه به راحتی جای میگیرد. سه پایه پرتابل فون به دلیل همین ابعاد جمع و جور به یکی از محبوب ترین تجهیزات عکاسی تبدیل شده است.

سه پایه پرتابل فون بسیار مقرون بصرفه و اقتصادی تر از سایر تجهیزات نیز هست. سه پایه پرتابل فون قیمت بسیار مناسبی دارد و عکاسان و افرادی که در زمینه عکسبرداری فعالیت میکنند میتوانند با پرداخت مبلغ کمی یک سه پایه پرتابل را خریداری کنند. این موضوع برای افرادی که تازه به این حرفه وارد شده اند بسیار مهم است و به دنبال راه اندازی کسب و کار با بودجه کم هستند.

خرید سه پایه پرتابل فون

برای خرید سه پایه پرتابل فون میتوانید روش های حضوری و غیر حضوری را انتخاب کنید ولی روش های غیر حضوری و یا همان اینترنتی مزیت های بسیار بیشتری دارد. خرید سه پایه پرتابل فون بصورت غیر حضوری میتواند خرید را برای افرادی که نمیتوانند محصول مورد نظر خود را بصورت حضوری بیابند بسیار مناسب میباشد. خرید سه پایه پرتابل فون بصورت حضوری رافروشگاه سیما گستران نوین نیز برای مشتریان و متقاضیان در نظر گرفته است و استقبال زیادی نیز به دلیل مزیت های زیادی که دارد از این روش شده است.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 309 تاريخ : 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:35

سه پایه ها نقش بسیار مهمی در عکسبرداری و ثبت تصاویر دارند. سه پایه ها برای نگاه داشتن تجهیزات نور و  دیگر ملزومات عکاسی به کار میروند. یکی از انواع سه پایه که برای عکاسی مناسب میباشد سه پایه نور است. سه پایه نور بر خلاف سه پایه هایی که برای نگاه داشتن دوربین به کار میروند میتوانند نگهدارنده کیت های نوری و از این دست تجهیزات باشند. سه پایه نور در انواع مختلفی تولید میشود که باید نسبت به شرایط خود مناسبترین نوع آنرا خریداری کنید. شرکت هایی که انواع سه پایه نور را تولید میکنند نسبت به نیاز عکاس سعی کرده اند تا انواع سه پایه را تولید کرده و بفروش برسانند.

کدام سه پایه نور برای خرید  مناسب تر است؟

سه پایه نور ابتدا باید جنس بدنه خوبی داشته باشد. در تولید سه پایه از متریال های مختلفی استفاده میشود که پلاستیک و آلومینیوم از جمله این متریال ها هستند. البته تنها آلومینوم و پلاستیک نیست که در ساخت سه پایه نور به کار میرود اما این دو متریال کاربرد بیشتری دارند.

سه پایه باید قابلیت تنظیم داشته باشد و بتوان ارتفاع آنرا نسبت به نیاز خود کاهش و یا افزایش داد. البته بیشتر سه پایه ها از این قابلیت برخوردار هستند و به راحتی میتوان آنها را نسبت به سوژه تغییر ارتفاع داد.

برخی از سه پایه ها امکانات بیشتری نسبت به دیگر سه پایه ها دارند که ممکن است برای یک عکاس حرفه ای قابل توجه باشد. اگر اهل ثبت عکس بصورت حرفه ای هستید و امکانات سه پایه برای شما حائز اهمیت است باید به سراغ سه پایه های حرفه ای که امکانات زیادی دارند بروید.

وزن در خرید سه پایه نور بسیار مهم است و عامل تعیین کننده میباشد. سه پایه نور مدام از مکانی به مکان دیگردر حال جابجایی است و به همین دلیل وزن آن میتواند تاثیر زیادی در جابجایی داشته باشد. وزن سه پایه نور باید به گونه ای باشد که کاربر بعد از مدتی استفاده از جابجایی آن خسته نشود.

قیمت سه پایه نور

قیمت سه پایه نور بستگی به مدل آن دارد. در بالا به صورت مختصر نکات خرید سه پایه شرح داده شد و پی بردید که سه پایه های با کیفیت از بی کیفیت متمایز هستند. قیمت سه پایه نور نسبت به برندی که قصد خرید آنرا دارید متفاوت است. قیمت سه پایه نور در فروشگاه های مختلف نیز متفاوت است و قیمت های مشخص و معینی ندارند. قیمت سه پایه نور موجود در شرکت سیما گستران نوین با اینکه از مدل های خاص و با کیفیت هستند بسیار مقرون بصرفه است. 

فروشگاه سیما گستران نوین عرضه کننده محصولات و تجهیزات عکاسی از بهترین برندهای دنیا میباشد که برای خدمات رسانی هر چه بیشتر به مشتریان خود امکان فروش غیر حضوری و آنلاین را فراهم کرده است و میتوانید با مراجعه به وب سایت این شرکت محصول مورد نظر را ابتدا از لحاظ مشخصات و قیمت بررسی کرده و سپس خرید آنرا تنها با چند کلیک انجام دهید. محصول در مدت زمان کوتاهی پس از ثبت سفارش برای شما ارسال خواهد شد.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 280 تاريخ : 8 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:1

ثبت تصاویر در حالت عادی و بدون نگهدارنده نیمتواند برای حرفه ای ها چندان جالب توجه باشد. ثبت تصاویر با کیفیت و بدون لرزش نیاز به نگهدارنده یا همان سه پایه بوم عکاسی دارد. سه پایه بوم عکاسی از جمله تجهیزاتی است که یک عکاس حرفه ای باید داشته باشد و از ضروریات عکسبرداری حرفه ای محسوب میشود. سه پایه بوم عکاسی میتواند دوربین را در یک موقعیت ثابت قرار داده و از تکان خوردن آن جلوگیری به عمل آورد. سه پایه بوم عکاسی همانطور که از نامش نیز پیداست از سه پایه برخوردار است که این پایه ها میتوانند از لرزش و حرکت دوربین جلوگیری کنند و کار اصلی را در واقع همین پایه ها انجام میدهند.

نکات خرید سه پایه بوم عکاسی

برای خرید سه پایه بوم عکاسی باید توجه داشته باشید که این پایه ها در انواع مختلفی عرضه میشوند که هر یک از تحمل وزن متفاوتی برخوردار هستند. برخی دوربین ها وزن بالایی دارند که باید در خرید سه پایه بوم عکاسی توجه داشته باشید که از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

اتصالات سه پایه بوم عکاسی نسبت به نوع پایه متفاوت است. اتصالاتی برای سه پایه بوم عکاسی نسبت به شرکت تولید کننده مورد استفاده قرار میگیرد که هر یک میتوانند ادوات نورپردازی یا دیگر تجهیزات را بر روی خود قرار دهند و عکاسی را پیش از پیش حرفه ای تر و راحت تر کنند.

از نکات خرید سه پایه بوم عکاسی که بسیار مهم نیز هست قابلیت حمل آن است که در برخی مدل ها به وسیله چرخ هایی که در زیر پایه ها قرار داده شده است میسر میشود. اگر در حین عکاسی و یا فیلمبرداری نیاز به جابجایی دوربین دارید باید نوع چرخ دار آنرا تهیه کنید زیرا سه پایه های بدون چرخ  ممکن است در جابجایی سه پایه و دوربین مشکلات زیادی را برای شما بوجود آورند.

جنس بدنه سه پایه بوم عکاسی ممکن است از استیل یا پلاستیک باشد که البته نوع آلومینیومی آن از کیفیت بالاتری برخوردار است. جنس بدنه سه پایه بوم عکاسی معمولا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا این نوع سه پایه در بیرون از آتلیه نیز استفاده میشود که اگر کیفیت آن بالا نباشد ممکن است در طی مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست بدهد و یا حتی با برخورد به اجسام آسیب ببیند.

سه پایه بوم عکاسی ارزان

برخی از مدل های سه پایه بوم عکاسی از قیمت بالایی برخوردار هستند که خرید آنها را برای برخی مشکل کرده است. شرکت سیما گستران نوین برای جلب رضایت مشتری اقدام به عرضه سه پایه بوم عکاسی ارزان قیمت نموده است و افرادی که قصد دارند تا این نوع سه پایه را با هزینه کمی تهیه کنند میتوانند شرکت سیما گستران نوین را انتخاب کرده و بعد از انتخاب محصول سفارش خود را ثبت نمایند. فروشگاه سیما گستران نوین نه تنها این محصول بلکه قیمت سایر محصولات خود را تا حد زیادی کاهش داده است تا اشخاصی که از بودجه کمی برخوردار هستند و در این زمینه فعالیت میکنند بتوانند محصولی با کیفیت و ارزان قیمت را تهیه کنند.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 282 تاريخ : 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:11

سه پایه ها از مهمترین ابزارها در عکاسی محسوب میشوند و میتوانند تجهیزات و دوربینی که برای تصویر برداری استفاده میشوند را در جای خود ثابت نگاه دارند. از انواع سه پایه های بسیار معروف و نام آشنا برای عکاسان سه پایه فلات است. سه پایه فلات از تجهیزاتی است که کیفیت عکس را افزایش میدهد و به خوبی بر روی زمین و هر سطحی قرار میگیرد. سه پایه فلات در مدل های اصلی و متفرقه تولید میشود که سه پایه های با کیفیت از نوع اصلی هستند. سه پایه فلات را اگر از نوع اصلی نیاز دارید باید به سراغ شرکت هایی بروید که  نوع اورجینال آن را عرضه کنند و از خرید سه پایه های تقلبی خودداری کنید.

خرید سه پایه فلات

برای خرید سه پایه فلات باید جنس بدنه آنرا در نظر داشته باشید زیرا سه پایه ها در انواع پلاستیکی و آلومینیومی تولید میشوند که در مقایسه به عمل آمده بین این دو سه پایه های آلومینیومی از مقاومت نسبتا بیشتری برخوردار هستند و میتوانند دوام بیشتری در محیط های خشن از خود نشان دهند. برای خرید سه پایه فلات باید وزن آنرا در کنار کیفیت ملاک قرار دهید زیرا سه پایه از ابزارهایی است که باید به مکان های مختلف حمل شود و اگر وزن بالایی داشته باشد نمیتوان به راحتی آنرا از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال داد. سبک بودن سه پایه فلات یک مزیت برای آن محسوب میشود پس اگر شما هم این نوع سه پایه را برای عکسبرداری در مکان های مختلف مد نظر دارید باید نوع سبک آنرا که البته کیفیت بالایی دارد تهیه نمایید.

ارتفاع و قد سه پایه بسیار مهم است و بهتر است تا سه پایه ای را تهیه کنید که هم قد خودتان باشد. سه پایه فلات که هم قد شما باشد میتواند زحمت عکسبرداری را تا حد زیادی کم کند و دیگر نیازی به خم شدن برای ثبت عکس نداشته باشید. این موضوع زمانی اهمیت پیدا میکند که برای ثبت تصویر از یک سوژه باید مدت های زیادی را منتظر بمانید. انتظار طولانی برای ثبت تصویر آن هم به صورت خم شده میتواند منجر به کمر درد در طولانی مدت شود.

همچنین ارتفاع سه پایه فلات در حالت جمع شده نیز باید به گونه ای باشد که بتوان آنرا به راحتی حمل نمود. حمل سه پایه هایی که در حالت جمع شده ارتفاع زیادی دارند سخت تر میباشد و عبور آنرا از برخی مکان ها مشکل میکند.

سه پایه فلات باید از ثبات و پایداری خوبی در شرایط گوناگون برخوردار باشد. برخی از سه پایه های فلات با اینکه کیفیت خوبی دارند اما در شرایط آب و هوایی مختلف نمیتوانند ثبات خوبی داشته باشند و این عدم ثبات نیز به دلیل پایه های غیر استاندارد آنها است.

سه پایه فلات از قابلیت جداسازی و همچنین نصب سریع برخوردار است که عکاس به راحتی میتواند آنرا در مدت زمان کوتاهی باز کرده و همچنین جمع کند. برای خرید سه پایه فلات به فروشگاه سیما گستران نوین  مراجعه کرده و یا به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 323 تاريخ : 4 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:2

از جمله کیت های نوری که عکاسان برای ثبت تصاویر به آن علاقه زیادی نشان میدهند نور ثابت ال ای دی است که در ادامه مطلب بیشتر با آن آشنا خواهیم شد. نور ثابت ال ای دی که معمولا عکاسان آنرا برای عکسبرداری در مجالس استفاده میکنند باعث میشود تا عکسی به مراتب با کیفیت تر و همچنین طبیعی تر ثبت شود. نور ثابت ال ای دی از چندین لامپ و همچنین فیلترهای رنگی تشکیل شده است که میتواند نور پردازی بسیار مناسبی را بر روی سوژه انجام دهد. نور ثابت ال ای دی همانطور که از نامش نیز پیداست به لامپ هایی از نوع ال ای دی مجهز شده است و این لامپ ها بهترین نوع لامپی هستند که در ساخت نور های ثابت مورد  استفاده قرار میگیرند. لامپ های ال ای دی به کار رفته در آن چندین مزیت را بوجود می آورند که در سایر لامپ ها وجود ندارد.

مزایای نور ثابت ال ای دی

از مزیت های ایجاد شده توسط نور ثابت ال ای دی میتوان به مصرف پایین آنها اشاره نمود. لامپ های ال ای دی بسیار کم مصرف هستند که همین موضوع یک ویژگی بسیار بزرگ محسوب میشوند. گرمایی که توسط این لامپ ها ایجاد میشود بسیار کم است و کمترین گرما را در مقایسه با سایر لامپ ها ایجاد میکنند که عدم تولید گرما میتواند در عمر لامپ و همچنین دیگر تجهیزات وابسته به لامپ و کیت نوری تاثیر زیادی داشته باشد. نوری که توسط لامپ های ال ای دی ایجاد میشوند میتوانند نور بسیار زنده ای را نسبت به سایر لامپ ها ایجاد کنند.

نور ثابت ال ای دی از باتری هایی به منظور تغذیه خود برخوردار است که این باتری ها میتوانند تا مدت زمانی مشخص انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن لامپ های ال ای دی را فراهم کنند. اما با توجه به اینکه نور ثابت ال ای دی مصرف کمی نسبت به سایر کیت های نوری دارد میتواند برای مدت زمان بیشتری نسبت به سایر لامپ ها دوام بیاورد.

خرید نور ثابت ال ای دی

برای خرید نور ثابت ال ای دی به کیفیت آن توجه کنید. کیفیت لامپ هایی که در نور ثابت ال ای دی به کار رفته است باید بالا باشد زیرا لامپ های بی کیفیت بعد از چند بار استفاده کیفیت خود را از دست میدهند و یا میسوزند که باید با لامپ های نو جایگزین شوند و شما مجبور خواهید بود تا هزینه های را بابت تعویض لامپ ها بپردازید. برای خرید نور ثابت ال ای دی اگر کیفیت برای شما بسیار مهم است باید خرید خود را از شرکت سیما گستران نوین انجام دهید. فروشگاه سیما گستران نوین از شرکت های برتر در زمینه عرضه تجهیزات عکاسی و نور پردازی با سابقه طولانی است که در قیمت گذاری ها نیز سعی نموده تا منافع مشتری را در اولویت قرار دهد و با یک مقایسه ساده پی خواهید برد که هیچ یک از فروشندگان قیمت های خود را تا به این حد مناسب در نظر نگرفته اند و قیمت های خود را مرتبا تغییر میدهند. 

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 298 تاريخ : 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:18

چنان چه قصد سفر خارج از کشور را کرده اید و برای سفر خود سنگاپو را انتخاب نموده اید پیشنهاد تور ویزا استفاده از خدمات تور کانادا می باشد زیرا با استفاده از تور کانادا می توانید با دغدغه های کمتری سفر کنید و بسیاری از کارها که باید از قبل هماهنگ شود توسط تور کانادا هماهنگ می شود که از آن جمله می توان به رزرو هتل و برنامه ریزی صبحانه و ناهار و شام توسط تور کانادا اشاره نمود که همه این ها توسط تور کانادا به خوبی برنامه ریزی می شود. همچنین استفاده از تور کانادا باعث می شود تا شما بتوانید با کمترین مشکل سفر خود را با خاطراتی خوب به پایان برسانید. در صورتی که شما اگر بخواهید به شکل اتفرادی به سفر کانادا بروید با مشکلاتی امکان دارد رو به رو شوید که هر گز نمی توانید به راحتی آن ها را حل کنید به خصوص اگر اولین بار باشد که به این کشور سفر می کنید.

استفاده از تور کانادا باعث می شود تا شما با این مشکلات مواجه نشده و چنانچه مواجه شدید هم به راحتی توسط تور کانادا قابل حل می باشد زیرا آن ها با مشکلات احتمالی در طول سفر بارها و بار ها برخورد کرده اند و به راحتی می توانند مشکلات را برای شما رفع نمایند تا شما از سفر خود همچنان لذت ببرید بنابراین میزان استرسی که شما در طول سفر با تور کانادا تحمل می کنید بسیار کمتر از زمانی است که به شکل انفرادی سفر می کنید زیرا شما اطلاعات دقیقی و کاملی درباره مشکلات احتمالی مسلماً نخواهید داشت

دلایلی که شما از تور کانادا استفاده می کنید

از آن جا که شما معمولاً برای اولین بار است که برای گردش به کشوری برای سفر می روید بنابراین بسیاری از اطلاعات را در این زمینه نخواهید داشت. همان طور که گفته شد استرس شما با استفاده از تور کانادا بسیار کمتر می باشد زیرا کسانی با شما همراه هستند و مسئولیت سفر را پذیرفته اند که بار ها و بارها این سفر را انجام داده و با پیچ و خم سفر آشنایی دارند. یکی دیگر از مواردی که با استفاده از تور کانادا می توانید آن را در نظر بگیرید این است که وسایلی که شما به آن ها برای تور کانادا به آن ها نیاز دارید به شما گفته می شود برای مثال نوع لباس هایی که تور کانادا به آن ها نیاز دارید به شما گوشزد می شود و دیگر شما نیازی ندارید وسایلی اضافی را با خود حمل کنید در صورتی که وسایل ضروری را به همراه ندارید. یکی دیگر از دلایلی که شما می توانید با استفاده تور کانادا از آن استفاده نمایید اطلاعاتی می باشد که لید تور در بازدید با هر مجموعه ای به شما ارائه می دهد و به این ترتیب شما می توانید بهترین و کامل ترین اطلاعات را در بازدید از مجموعه های موزه وو یا اثار طبیعی کسب نمایید و این چیزی نیست که بتوانید به راحتی در سفر افرادی آن ها را کسب نمایید.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 413 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:28

از ضروری ترین تجهیزات برای فیلمبرداری و عکسبرداری مت باکس دروبین است. مت باکس دوربین از تجهیزاتی محسوب میشود که درست در جلوی عدسی بسته میشود و در ساخت آن نیز برای اینکه وزن کمی پیدا کند از پلاستیک نوع سبک استفاده میشود. مت باکس دوربین میتواند از شکست نور بر روی تصویر جلوگیری کند. بر روی مت باکس شکاف هایی تعبیه شده است که این شکاف ها وظیفه قرارگیری فیلتر بر روی خود را بر عهده دارند و عکاس نسبت به نیاز خود میتواند انواع فیلتر را بر روی آنها نصب کند. مت باکس ها نسبت به نوعشان به دو صورت بر روی دوربین نصب و سوار میشوند. در اولین حالت مت باکس بر روی دو میله سوار میشود و در حالت دیگر آنرا بر روی عدسی سوار میکنند. مت باکس هایی که بر روی عدسی سوار میشوند باید وزن کمی داشته باشند و امکان استفاده از مت باکس های سنگین بر روی عدسی وجود ندارد.

ویژگی های مت باکس دوربین

مت باکس دوربین همانطور که گفته شد یکی از ابزارهای مهم در عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای است که در ساخت بیشتر فیلم ها و ثبت تصاویر با کنتراست بالا و بدون شکست نور مورد استفاده قرار میگیرد. از ویژگی های مت باکس دوربین که باعث شده تا بیشتر فیلم سازان و تصویر برداران علاقه زیادی به آن نشان دهند بالا بردن کنتراست تصویر ثبت شده توسط دوربین است. معمولا افزایش کنتراست یکی از پیش نیازهای ساخت یک فیلم و تصویر حرفه ای است که مت باکس دوربین یکی از این ابزارآلات محسوب میشود. مت باکس دوربین میتواند حجم مشکلات فنی در ساخت یک فیلم و ثبت تصویر را به حد اقل خود برساند که این برای یک فیلم ساز یک مزیت بزرگ محسوب میشود و همچنین زمان تصویربرداری و در نتیجه ساخت فیلم را تا حد زیادی کاهش میدهد.

راهنمای خرید مت باکس دوربین

مت باکس دوربین در نوع ارزان قیمت نیز بفروش میرسد اما نوع ارزان آن چه تفاوتی با دیگر مت باکس ها دارد؟ مت باکس دوربین ارزان قیمت شکافی برای قرار گرفتن فیلتر بر روی خود ندارند و اگر شکافی نیز داشته باشند تنها یک یا دو شکاف بیشتر نخواهد بود که اعمال فیلتر را با محدودیت هایی مواجه میکند. اما مت باکس دوربین های گران قیمت و حرفه ای تر از تعداد شکاف های کافی بر روی خود برخوردار هستند که میتواند انواع فیلترها را بر روی آنها اعمال نمود و تصاویری به مراتب بهتر و با کیفیت تر را ثبت کرد.

برای خرید مت باکس دوربین اگر قصد دارید تا به بصورت حرفه ای در زمینه فیلمبرداری و تصویربرداری فعالیت کنید بهتر است تا نوع گران قیمت تر آنرا خریداری کنید و در غیر اینصورت میتوانید به سراغ مت باکس های ارزان تر بروید.

خرید مت باکس دوربین به صورت غیر حضوری نیز امکان پذیر است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید آنرا نخواهید داشت. فروشگاه سیما گستران نوین از شرکت هایی است که امکان خرید آنلاین تجهیزات عکاسی و مت باکس در مدل های مختلف را فراهم کرده است و به راحتی میتوانید حتی از نقاط دوردست خرید خود را انجام دهید.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 298 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:48

تنها فشردن شات دوربين عكاسي براي ثبت عكس با كيفيت كافي نيست و بايد تجهيزاتي به كار برده شود تا بتوان عكس با كنتراست و كيفيت بالا را از سوژه مورد نظر ثبت كرد. از مهمترين و منحصر بفردترين تجهيزاتي كه براي ثبت عكس  در عكاسي هاي پرتره، صنعتي و تبليغاتي مورد استفاده قرار ميگيرد سافت باكس است. عملكرد سافت باكس با ساير تجهيزات نورپردازي متفاوت است و با عبور دادن نور از داخل خود باعث هر چه نرم تر شدن شدت نور ميشود. سافت باكس در موقعيت هاي مختلفي از سوژه قرار ميگيرد و ممكن است نسبت به نظر عكاس فواصل مختلفي از سوژه قرار ميگيرد.

انواع سافت باكس

سافت باكس در انواع مختلفي توليد ميشود كه بيشترين تفاوت سافت باكس ها در ابعاد و همچنين شكل ظاهري آنها ميباشد. از انواع سافت باكس كه امروزه كاربرد بسيار زيادي در عكاسي دارند ميتوان به سافت باكس مستطيلي، هشت ضلعي و همچنين مربع اشاره نمود . هر يك از انواع سافت باكس ميتوانند در يك موقعيت متفاوت بسته به نظر عكاس و فاصله سوژه به كار برده شوند. افرادي كه سوژه هاي مختلفي را عكاسي ميكنند بايد انواع سافت باكس را بصورت يك مجموعه در اختيار داشته باشند تا در صورت نياز بتوانند از يك نوع آن بسته به نياز خود براي عكسبرداري استفاده كنند.

سافت باكس در سايز هاي متفاوتي نيز موجود ميباشد كه برخي از آنها پرتابل و برخي ديگر سايز بزرگ هستند كه معمولا بصورت ثابت در يك مكان قرار ميگيرند. اما دليل اينكه سافت باكس با ابعاد كوچك و بزرگ توليد شده است چيست؟ سافت باكس هاي كوچك و بزرگ براي ايجاد افكت هاي نوري گوناگون توليد شده اند. سافت باكس نوع كوچك با اينكه قابل حمل است اما نور ايجاد شده توسط آن نيز به مراتب كم است و براي نورپردازي بر روي سوژه هايي كه به نور زيادي نياز دارند مناسب نميباشد. اما در مقابل سافت باكس بزرگ ميتواند نور زيادي را بر روي سوژه ايجاد كند و همچنين ميتوان آنرا در فاصله بيشتري از سوژه قرار داد. سافت باكس در ابعاد متوسط نيز وجود دارد كه شدت نور آن نه چندان زياد و نه چندان كم ميباشد. در كل هر سه سايز سافت باكس براي يك عكاس حرفه اي ضروري ميباشد و در موقعيت هاي مختلف ميتواند مناسبترين نوع آنرا مورد استفاده قرار دهد.

راهنماي خريد سافت باكس

براي خريد سافت باكس در نظر داشته باشيد كه اگر تازه به حرفه عكاسي قدم گذاشته ايد بهتر است تا نوع متوسط آنرا تهيه كنيد. سافت باكس متوسط ميتواند نياز شما و تمامي افرادي كه تازه به حرفه عكاسي وارد شده اند را بر طرف نمايد. براي خريد سافت باكس بهتر است تا مشاوره اي را قبل از خريد دريافت نماييد زيرا مطمئنا نميتوانيد تشخيص دهيد كه چه نوع سافت باكس براي شما مناسب است. براي خريد سافت باكس كافي است تا با فروشگاه سيما گستران نوين تماس حاصل كنيد. فروشگاه سيما گستران نوين بهترين گزينه براي خريد سافت باكس پيش روي شما خواهد بود زيرا علاوه بر اينكه انواع گوناگوني از سافت باكس را بفروش ميرساند، مشاوره رايگاني را نيز در اختيار شما قرار خواهد داد كه در نتيجه خريد خود را با اطلاعات كامل انجام ميدهيد.لنگر

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 304 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:25

برای سال ها، سیستم ارتقاء اعضای هیات علمی در موسسات آموزش عالی مبتنی بر چاپ مقاله ISI یا مقالات علمی پژوهشی است که باید در مجلات معتبر تایید شده توسط وزارت علوم منتشر شود.

در زمانی که این روش ارتقاء می تواند راه علمی و منصفانه برای ارزیابی علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها بود. ولی در طول زمان حکم سوء استفاده قرار گرفت و پیچیدگی هایی برای چاپ مقاله ISI در این مجلات وجود داشت و متأسفانه ظهور یک نوع روحیه چانه زنی در چاپ مقاله ISI برخی از نویسندگان مسئول، و همچنین انتشار مقالات با ارزش با ارزش توسط لابیگران، ارزش علمی برخی از این مجلات را کاهش داده است.

از سوی دیگر، وجود داوری های نادرست و در بعضی موارد عدم رعایت انصاف در روند بررسی مقالات موجب اضطراب و بی میلی اعضای هیات علمی برای چاپ مقاله ISI در این نشریات شده است. در این راه و در طول زمان، اصل ماجرایی که اعضای هیات علمی را برای ادامه کار تحقیقاتی خود تشویق می کند فراموش شده است و بسیاری از آنها هدف شان به جای ارتقاء علمی ارتقاء رتبه شد.

البته این موارد تمام مجلات علمی را شامل نمی شود و برخی از مجلات برای چاپ مقاله ISI نهایت تلاش خود را می کنند تا بتوانند با داوری مناسب اقدام به چاپ مقاله ISI نمایند.

بسیاری از دانشجویان نیز برای رفتن به مقاطع بالای تحصیلی خود نیاز دارند تا مقاله ای را در مجلات معتبر به چاپ برسانند و از آن جا که اعتبار مجله های ISI  به اثبات رسیده است بهترین گزینه برای آن ها چاپ مقاله ISI می باشد.

مجلات پس از گذراندن مراحلی می توانند یکی از مجلات ISI محسوب شوند اما هر ساله مجلات ISI برای چاپ مقاله ISI مورد بررسی قرار می گیرند و چنان چه کیفیت آن ها کاهش پیدا کرده باشد ISI آن ها را از لیست خود خارج می نماید بنابراین یکی از مزایای چاپ مقاله ISI این است که مقالاتی که در این مجلات چاپ می شوند از اعتبار بالایی برخوردار می باشند.

هنگامی که تصمیم می گیرید اقدام به چاپ مقاله ISI نمایید باید مجله مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا مقاله خود را بر اساس فهرست بندی آن مجله تنظیم نمایید و همچنین باید اطمینان حاصل نمایید که موضوعاتی که مجله ساپورت می کند موضوع شما را نیز ساپورت می نماید. یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از این موضوع این است که آخرین مقالات چاپ شده را در آن مجله بررسی نمایید. برای چاپ مقاله ISI باید اطمینان حاصل کنید که آیا مجله ISI می باشد یا خیر.. برای اطمینان از این موضوع می توانید به مجلاتی مانند تامسون مراجعه نمایید. و اگر مجله در لیست مجلات ISI بود اقدام به ارسال مقاله خود برای چاپ مقاله ISI نمایید.

از آن جا که چاپ مقاله ISI دارای مراحلی می باشد که امکان دارد شما اطلاعات چندانی در آن مورد نداشته باشید می توانید به سایت موسسه آینده برتر برای دریافت مشاوره مراجعه نمایید. و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 285 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:35

استفاده از پارکت لمینیت به عنوان کفپوش می تواند بسیار سودمند باشد و تاثیر مثبتی بر محیط خانه یا محل کار داشته باشد. ما همیشه به مشتریان و علاقه مندان توصیه کردیم که یک فضای شاد و زیبا داشته باشیم. اما در عین حال، تعدادی راهنمایی وجود دارد که می دانند که آنها می توانند به بسیاری از مشتریان و خریداران کف پوش کمک کنند و در بعضی از موارد مانند نصب و نگهداری خیال آن ها اسوده باشد.

1 - برای نصب پارکت لمینت ، نیازی به استفاده از چسب نیست، زیرا با کمک شیارهایی که در اطراف دو طرف کفپوش پارکت لمینت به صورت نر و ماده قرار دارد، انجام می شود. این اسلات ها "کلیک ها" نامیده می شوند و نقش مهمی در قدرت کفپوش دارند. در حقیقت اگر مساحت پارکت لمینت  استفاده شده بزرگتر باشد، وزن کف سطح را افزایش می یابد.

2. کفپوش پارکت لمینیت باعث خرابی سطح زیرین آن نمی شود. از آنجا که، همانطور که در بخش اول نوشتیم، نیازی به استفاده از چسب برای نصب پارکت لمینت وجود ندارد، و هر زمان که بخواهید جابه جا شوید، پارکت لمینیت را حذف کرده و آن ها را به مکان جدید منتقل نمایید . در هر یک از این مراحل هیچ آسیبی به پارکت لمینیت وارد نمی شود.

3- خوشبختانه کفپوش پارکت لمینیت می تواند به راحتی از محل قبلی بارگیری شود و نصب شده و در مکان های دیگر استفاده شود. هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و در صورت برآورده شدن مسائل مربوط به ایمنی در قسمت نصب، همه چیز به خوبی پیش می رود.

4-یکی از مزایای پارکت لمینیت این است که آنها عمدتا به حرارت عایق هستند. از آنجا که فوم در هنگام نصب در زیر قرار می گیرد، عمدتا مانع از حرکت پارکت لمینیت می شود. همچنین، در مورد نفوذ گرما و سرما، این فوم نقش یک عایق را نیز بازی می کند. این خاصیت مخصوص کسانی است که از کف لمینیت در خانه یا در محیطی مانند کتاب فروشی استفاده می کنند.

5. در حال حاضر بهترین پارکت لمینیت در بازار ایران، پارکت لمینیت آلمان است و پارکت لمینیت آلمان دارای کیفیت بالایی است.

6. پارکت لمینیت نسبت به آب، رطوبت و گرما نسبت به پارکت چوبی با دوام تر می باشد.

7. نصب کفپوش پارکت لمینیت بسیار سریع انجام می شود. به طور متوسط، نصب پارکت لمینیت در مساحت 200 متری بیش از 2 روز طول نمی کشد

8. تمیز کردن و نگهداری کفپوش پارکت کفپوش لمینیت بسیار آسان است.

9. پس از نصب کامل، شما می توانید یک خانه را با تمیز کردن اندکی آماده کنید و، بر خلاف پارکت چوبی قدیمی، خوشبختانه نیازی به لاک زدن نیست.

10. قیمت پارکت لمینیت بسیار ارزان تر از سهولت نصب، دوام آن و زیبایی خاص آن در مقایسه با سایر کفپوش ها است.

11. استفاده از پارکت لامینت، از لحاظ سهولت نصب، با دوام تر و با دوام تر از هر کفپوش دیگر است.

شما می توانید با مدل های مختلف پارکت لمینیت در سایت فروشگاه تزئینات داخلی دکورآفیس آشنا شوید و در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 280 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:23

با توجه به رنگ مبلمان خانه، اعضای خانواده قبل از انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی ، عدم هماهنگی رنگ و نوع کاغذ دیواری با لوازم دیگر، احساس ناراحتی برای اعضای خانواده ایجاد می کند، پس مطمئن شوید که کاغذ دیواری سه بعدی با سایر اجزای منزل شما هماهنگی داشته باشد.

مطابقت با نوع و طراحی یک طراحی دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری

باید  نوع و طراحی یک کاغذ دیواری سه بعدی با سبک و شکل خانه هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال، برای یک سبک بسیار فانتزی و مدرن، شما باید از کاغذ دیواری سه بعدی ساده و سبک وزن 3D استفاده کنید و برای خانه هایی که با مبلمان استیل ضد زنگ و فرش های ابریشمی استفاده می شود باید کاغذ دیواری سه بعدی  سنگین با استفاده از نقش های برجسته داشته باشید که با سبک و شکل خانه مطابقت داشته باشد

خرید کاغذ دیواری سه بعدی قابل شستشو

بیشتر  انواع کاغذ دیواری سه بعدی امروزه قابل شستشو هستند، اما به دلیل استفاده از مواد پی وی سی و PVC، آنها به دو نوع درجه یک و دو تقسیم می شوند. به این ترتیب، هنگام شستشو، ممکن است از بین بردن برخی از لکه ها و کثیف در یک کاغذ دیواری سه بعدی ، مشکلی ایجاد کنید. بنابراین، بهتر است هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی به این نکته توجه کنید. در این مورد، شما همچنین می توانید از فروشنده اطلاعاتی را درباره انواع کاغذ دیواری سه بعدی دریافت کنید.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی برای سقف

مهمترین نکته برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی توجه به خانه هایی با سقف های بلند است. در این موارد، برای خانه های با سقف طولانی، از کاغذ دیواری سه بعدی با شکل افقی و خطوط استفاده کنید که ارتفاع سقف را کوتاه می کند و در عین حال، گرمای و صمیمیت را نیز ایجاد می کند. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی بافتی دیوارها را تقویت می کند و همچنین صدای فضا را جذب می کند.

خرید کاغذ دیواری را رنگ آمیزی کنید

هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی ، باید پر انرژی بودن و یا آرام بودن فضا را در نظر داشته باشید تا بتوانید از انواع کاغذ دیواری سه بعدی با رنگ های مناسب استفاده کنید. اگر می خواهید یک فضای پر از انرژی و هیجان انگیز داشته باشد، از یک کاغذ دیواری سه بعدی درخشان رنگی با طرح های هندسی و هنری استفاده کنید که هر بیننده را سرگرم  سر ذوق می آورد. فروشگاه تزینات داخلی دکور افیس می تواند در کلیه مراحل خرید و نصب کاغذ دیواری سه بعدی شما را راهنمایی نماید

تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی

یکی دیگر از نکات مهم در خرید کاغذ دیواری سه بعدی ، قابلیت طراحی یک کاغذ دیواری سه بعدی با روحیه فرد است. اگر شما شخصا متنوع هستید و به زودی از همه چیز خسته می شوید، پیشنهاد ما این است که از رنگ های ملایم استفاده کنید که  با هر نوع طرح و رنگ مطابقت دارند، زیرا استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی با طراحی سه بعدی نیاز به خلق و خوی ویژه افراد دارد ، و کمی دشوار است که وسایل را با این نوع کاغذ دیواری سه بعدی هماهنگ کنید و بعد از مدتی خسته کننده نشوید..

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 260 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:11

برای طراحی و دیزاین دکوراسیون محیط های مختلف مانند دکور منزل ، دکور اداره و ... یکی از مهم ترین اصل ها پرداختن به دیوار ها می باشد . دیوارپوش های مختلفی امروزه به وجود آمده و برای دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام مزایای مربوط به خود را دارا می باشد مهم ترین دیوار پوش که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته و از مزیت های بی شماری برخوردار می باشد کاغذ دیواری می باشد در ادامه این مقاله به توضیحاتی در مورد کاغذ دیواری و نکات مورد نیاز در انتخاب کاغذ دیواری خواهیم پرداخت :

تاریخچه ی کاغذ دیواری به سالیان دور بر می گردد که با گذشت زمان پیشرفت های بسیاری در جنس و کیفیت همینطور طرح ها و مدل های کاغذ دیواری به وجود آمده است کاغذ دیواری دارای طرح ها و مدل های بسیار متنوع و زیادی می باشد که همه می توانند با سلیقه های مختلف در میان انبوه کاغذ دیواری ها طرح مورد نظر خود را پیدا کنند از دیگر مزایایی که کاغذ دیواری دارد نصب آسان آن می باشد که در مدت زمان بسیار کم می تواند انجام شود . قیمت کاغذ دیواری با توجه به هزینه ای که باید بابت رنگ کردن دیوار ها پرداخت شود بسیار مناسب بوده و از نظر اقتصادی به صرفه است به این ترتیب با توجه به هزینه ی تعویض کاغذ دیواری می توان پس از چند سال کاغذ دیواری را تعویض کرد .

انواع کاغذ دیواری های بسیاری امروزه در بازار وجود دارد که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید به آن ها توجه کرد تا انتخاب مناسبی داشته باشید به عنوان مثال برخی از کاغذ دیواری ها دارای طرح های سه بعدی می باشند که از این نوع کاغذ دیواری تنها باید برای برخی از دیوار ها استفاده کرد و برای تمام دیوار ها جالب نمی شود .

امروزه بسیاری از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو دارند و به راحتی می توان در صورتی که دیوار ها دچار آلودگی شوند کاغذ دیواری ها را تمیز نمود و از آلودگی پاک کرد .

اگر به دنبال خرید کاغذ دیواری می باشید باید به فروشگاه ها و بازار های کاغذ دیواری مراجعه کنید تا بتوانید تمامی مدل ها هارا همراه با قیمت و کیفیت بررسی کنید یکی از فروشگا ه های کاغذ دیواری که دارای سابقه ی بسیار درخشانی می باشد  فروشگاه تزئینات داخلی دکورآفیس می باشد که انواع مدل های کاغذ دیواری با برند های مختلف و تولید کشور های مختلف را ارائه می دهد فروشگاه دکور آفیس خود پخش کاغذ دیواری را به عهده دارد به همین قیمتی که ارائه می دهد مناسب تر از دیگر فروشگاه ها می باشد اگر برای خرید کاغذ دیواری اطلاعات دقیق ندارید می توانید از فروشندگان فروشگاه تزئینات داخلی دکور آفیس بخواهید که در این زمینه به شما مشاوره بدهند و یا این که برای بررسی تمامی نکات می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه کنید تا خرید خود را س از بررسی های لازم با خیال راحت انجام دهید  

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 271 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:54

در مورد طرح توجیهی چه می دانید؟ یک مطالعه برای پاسخ به سؤال بسیار ساده ای است که  آیا ایده مد نظر ممکن است؟ در حالی که به نظر ساده است، پیدا کردن آن اغلب شامل هزینه های قابل توجهی از انرژی برای جستجو در قسمت های مختلف است. مواردی مانند رقبای بازار، انتخاب های مالی، ملاحظات فنی و ساختاری، بسیاری از عواملی هستند که امکان ارزیابی راه اندازی هر کسب و کار جدید را در نظر می گیرند. در زیر، ما به شما اطلاعاتی خواهیم داد که آیا مناسب است که فرآیند تهیه پیش نویس طرح توجیهی را شروع کنیم؟

زمان مناسب برای بررسی طرح توجیهی

صرف نظر از اعتماد به نفس شما در محصول جدید یا ایده هوشمندانه شما، ، فقط حق بررسی توجیه آن در دنیای واقعی دارید به شرطی که طرح توجیهی برای آن کار تهیه نمایید. هر کسب و کار جدید باید قبل از شروع تولید و یا وارد شدن به بازار توسط طرح توجیهی  بررسی شود. در بیشتر شرکت های معتبر و بزرگ، یک طرح توجیهی قبل از تولید محصول ایجاد خواهد شد. این دسته از گزارش ها همچنین می توانند اطلاعات کمی را برای تصمیم گیری های دشوار در مورد مسیر آینده شرکت یا محصول فراهم آورند. اگر در مرحله بعدی در بازاریابی، گسترش یا گسترش کسب و کار شما با اختلافات داخلی مواجه شوید، طرح توجیهی می تواند با ارائه اطلاعات بیطرفانه به حل اختلافات کمک کند.

هنگامی که شما نیازی به توضیحات لازم ندارید

کارآفرینان ممکن است قبل از نوشتن طرح توجیهی ، وارد بازار شوند تا بتوانند پول و زمان را صرفه جویی کنند و اغلب بدون طرح توجیهی وارد بازار می شوند. این می تواند سودمند باشد اگر کسب و کار شما برای اولین بار در بازار در حال ظهور است، و یا می توانید یک عکس در مقابل یک کسب و کار جدید با موانع غیر قابل پیش بینی مواجه شود.

چه زمانی نیازیث به نوشتن طرح توجیهی ندارید

بنیانگذاران یا کارآفرینان، بر اساس تجربه شخصی یا مدل های تجاری مشابه، متوجه میشوند که فعالیت اقتصادی قابل توجیه است؛

شما هنوز معتقدید که نتایج پیمایش جدید معتبر هستند، و شما فکر می کنید که تغییرات خیلی بزرگ نبوده است، که نیازمند یک طرح توجیهی جدید باشد

هزینه های مالی و زمانبندی تکمیل پروژه مانع از به اتمام رسیدن طرح توجیهی می شود.

عناصر کلیدی طرح توجیهی

طرح توجیهی ممکن است شامل موضوعات مختلفی باشد که بر کسب و کار جدید شما تأثیر می گذارد، اما مواردی که اغلب به آن اشاره می شود یکی یا بیشتر از موارد زیر است:

فنی

در طرح توجیهی  بررسی می شود آیا شما دارای تکنولوژی خاصی هستید که شروع به کار برای شما مناسب باشد.

مقرون به صرفه بودن کار جدید

در طرح توجیهی شرایط اقتصادی فعلی و آینده را در نظر گرفته می شود که می تواند بر توانایی یا میل بازار برای خرید محصولات و یا خدمات خود همراه با هر منبع جریان نقدی تاثیر بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح توجیهی می توانید با مهندسین مشاور طرح ریزی مطسا تماس بگیرید.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 288 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:45

اگر شما هم تا به حال تجربه خريد محصولاتي را به صورت فله اي داشته باشيد مطمئنا ديده ايد که فروشنده براي اينکه بتواند ميزان مشخصي از جنس را مطابق با خواسته و نياز شما در اختيارتان قرار دهد از ترازو استفاده کرده است. ترازو اين قابليت را دارد که با دقيق ترين حالت ممکن نسبت به سنجش وزن اجسام و کالاهاي مختلف اقدام نمود. افراد بسياري در زمينه هاي کاري مختلف مي توانند از ترازو استفاده کنند  و کارشان به نوبه اي است که ترازو جز جدا نشدني از کار آنها خواهد بود. از اين رو مالکان کسب و کارهاي مختلف همواره به دنبال فروشگاه هايي هستند که در زمينه فروش ترازو فعاليت داشته و بتوانند نسبت به خريد ترازو مورد نيازشان از آنها اقدام نمايند.

شرايط فروش ترازو

برخي فروشگاه ها براي فروش ترازو شرايط ويژه اي در نظر ميگيرند که در برخي از مواقع سال اين امکان وجود دارد تا از اين فروشگاه ها ترازو را با قيمت مناسب ترين خريداري نمود. در صورتي که قصد داريد تا از شرايط فروش ترازو در اين مواقع مطلع شويد ميتوانيد به وب سايت هاي فروش ترازو مانند بزرگ ترين فروشگاه ترازو و باسکول مراجعه نماييد تا بتوانيد در زمان مناسب نسبت به خريد ترازو مورد نياز خود اقدام نماييد.

فروش ترازو ارزان تر از همه جا

يکي از اهداف اشخاصي که به دنبال خريد ترازو هستند اين است که به دنبال فروشگاهي باشند که نسبت به فروش ترازو ارزان تر از همه جا اقدام مي نمايند تا بتوانند از آن فروشگاه نسبت به خريد ترازو اقدام نمايند. يکي از فروشگاه هايي که در بسياري از مواقع فروش ترازو ارزان از همه جا را در دستور کار خود قرار ميدهد بزرگترين فروشگاه ترازو و باسکول مي باشد. اين فروشگاه با دارا بودن مدل هاي مختلف و فراوان ترازو اين امکان را براي شما پديد خواهد آورد تا بتوانيد از ميان انواع ترازو ، ترازوي مورد نياز خود را يافته و نسبت به خريد آنلاين و يا تلفني آن اقدام نماييد.

انواع روش هاي فروش ترازو

فروش ترازو در ايران به سه صورت قابل انجام است، در مرحله اول شما مي توانيد با مراجعه به فروشگاه هاي سطح شهر به صورت حضوري  نسبت به خريد ترازو مورد نياز خود اقدام نماييد. در دو صورت ديگر شما مي توانيد به صورت غير حضوري و از منزل و يا محل کار خود نسبت به سفارش ترازو مورد نياز خود اقدام نماييد. براي اين منظور مي توانيد به سايت هاي فروش ترازو از جمله بزرگترين فروشگاه ترازو و باسکولمراجعه نماييد و به صورت آنلاين و يا تلفني نسبت به خريد ترازو مورد نياز خود اقدام نماييد. اين فروشگاه جز معدود فروشگاه هاي فعال در زمينه فروش ترازو با قيمت مناسب مي باشد و مي تواند به شما در اين زمينه کمک هاي شاياني نمايد.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 283 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:06

پس زمینه یا بک گراند عکاسی یک پرده است که به عنوان پشت و یا کاغذ دیواری در عکاسی استفاده می شود و می تواند پارچه، کاغذ و وینیل (پلاستیک) باشد. استفاده از فون عکاسی در موقعیت های مختلف متفاوت است و در استودیوها در فرم ثابت با پوشش های مختلف استفاده می شود و به صورت دستی در خارج از استودیو استفاده می شود. امروزه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از ویدئوهای اختصاصی، انواع بک گراند عکاسی الکترونیکی نیز به بازار عرضه می شود که تعداد آنها با عکاسان به سطح بی نظیری می رسد. اما قیمت این نوع بک گراند عکاسی نسبتا بالا تر است و یک عکاس آماتور به آنها نیازی ندارد و در استودیوهای بزرگ و با تکنولوژی بالا به این نوع بک گراند عکاسی نیاز دارند.

شرایط استفاده از بک گراند عکاسی در عکسبرداری

چشمه عکس را انتخاب کنید، اما می توان آن را به یک کار آسان تبدیل کرد. هنگامی که شروع به گرفتن تصاویر می کنید، اطمینان حاصل کنید که بک گراند عکاسی انتخاب شده با موضوع مطابقت داشته باشد و نتیجه عکس با کیفیت خوب با روشنایی صحیح باشد.

قبل از تصویربرداری سطح تصویر را بررسی کنید و گرد و غبار یا چیزهایی را که به آن متصل شده است، حذف کنید.

اگر از بک گراند عکاسی برای گرفتن حواس های شخص مورد نظر برای عکسبرداری استفاده می کنید، موقعیت مکانی را تغییر دهید.

زاویه های عکاسی خود را برای تمرکز روی موضوع تغییر دهید.

هنگامی که شما این قوانین را دنبال می کنید، عکس برداری شما با بهترین کیفیت انجام می شود، اما تعداد زیادی از عکاسان به چهره های عکاسی خود توجه نمی کنند، که پس از چاپ عکس، آنها را از بین می برد.

شکی نیست که بسیاری از عوامل تأثیر قابل توجهی بر ایجاد تصویر دلخواه هنگام عکسبرداری با یک عکاس دارند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • موضوع عکاسی
  • روشنایی

ترکیب هر یک از موارد فوق با بک گراند عکاسی که انتخاب کرده اید کیفیت تصاویر را بهتر می کند. حتی در برخی موارد، شما باید از یک فرآیند آزمایش و خطا استفاده کنید تا بتوانید بک گراند عکاسی مورد نظر را انتخاب کنید.

انواع بک گراند عکاسی

سه راه برای راه اندازی و نصب بک گراند عکاسی وجود دارد

1. بریل زنجیری

 2. بریل برقی

 3. سه پایه پرتابل فون

بریل یک دستگاه است که به طور دائم بر روی دوربین های دیواری یا دیواری نصب شده است و می تواند به حداکثر 6 صفحه تغییر کند و در بازار به صورت الکترونیکی و دستی در بازار موجود است. تفاوت عمده بین بریل برقی و بریل دستی نوع کشنده آنها  است.

سه پایه پرتابل فون شامل یک گل میخ استودیوی دوگانه استودیویی و یک میله ی نگهدارنده (پل) با حداکثر عرض 3 متر است که دو سه پایه را متصل می کند که می تواند به تنها یک رنگ بک گراند عکاسی  متصل شود. .

برای حفظ بک گراند عکاسی فنری مانند رفلکتور، باید از پایه نگهدارنده استفاده شود.

نمونه های مختلف بک گراند عکاسی را می توانید در فروشگاه سیما گستران نوین مشاهده نموده و برحسب نیاز مناسب ترین بک گراند عکاسی را خریداری نمایید.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 275 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:28